|
OSNOVNE KARAKTERISTIKE NAŠIH VOIP CENTRALA
S ANALOGNIM ULAZIMA
- 1 - 16 analognih ulaza (dolaznih telefonskih brojeva)
- 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
- mogu?nost povezivanja 2 ili više centrala me?usobno (više dolaznih linija, ili me?usobno povezivanje fizi?ki odvojenih poslovnica)
- mogu?nost korištenja postoje?ih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
- mogu?nost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
- skra?eno biranje
- neograni?en broj internih brojeva i priklju?aka (telefona, fax ure?aja)
- automatsko preusmjerenje fax poziva na fax ure?aj, ili spremanje u PDF dokument
- podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
- alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u odre?eno vrijeme)
- telefonski imenik (mogu?nost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
- automatsko ili manualno proslje?ivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive odre?enim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ru?no)
- detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - pra?enje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
- lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
- mogu?nost definiranja liste ?ekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi ?ekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi ?ekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)
S DIGITALNIM ULAZIMA
- 1 - 8 digitalnih ulaza (ISDN-a) - 3 - 24 dolazna telefonska broja
- 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
- mogu?nost povezivanja 2 ili više centrala me?usobno (više dolaznih linija, ili me?usobno povezivanje fizi?ki odvojenih poslovnica)
- mogu?nost korištenja postoje?ih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
- mogu?nost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
- skra?eno biranje
- neograni?en broj internih brojeva i priklju?aka (telefona, fax ure?aja)
- automatsko preusmjerenje fax poziva na fax ure?aj, ili spremanje u PDF dokument
- podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
- alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u odre?eno vrijeme)
- telefonski imenik (mogu?nost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
- automatsko ili manualno proslje?ivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive odre?enim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ru?no)
- detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - pra?enje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
- lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
- mogu?nost definiranja liste ?ekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi ?ekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi ?ekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)
S KOMBINIRANIM ANALOGNIM I DIGITALNIM ULAZIMA
- 1 - 16 analognih ulaza (dolaznih telefonskih brojeva)
- 1 - 8 digitalnih ulaza (ISDN-a) - 3 - 24 dolazna telefonska broja
- 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
- mogu?nost povezivanja 2 ili više centrala me?usobno (više dolaznih linija, ili me?usobno povezivanje fizi?ki odvojenih poslovnica)
- mogu?nost korištenja postoje?ih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
- mogu?nost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
- skra?eno biranje
- neograni?en broj internih brojeva i priklju?aka (telefona, fax ure?aja)
- automatsko preusmjerenje fax poziva na fax ure?aj, ili spremanje u PDF dokument
- podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
- alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u odre?eno vrijeme)
- telefonski imenik (mogu?nost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
- automatsko ili manualno proslje?ivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive odre?enim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ru?no)
- detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - pra?enje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
- lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
- mogu?nost definiranja liste ?ekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi ?ekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi ?ekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)
CENTRALE SA SUSTAVIMA ZA TARIFIRANJE I NAPLATU
Na bilo koju od gore navedenih centrala, mogu?e je dodatno postaviti sustav za tarifiranje i naplatu, ?ime se drasti?no pove?ava funkcionalnost centrala. Takve centrale namjenjene su hotelima, motelima, iznajmljiva?ima soba ili apartmana i osobama ili tvrtkama koje se bave turizmom i iznajmljivanjem smještajnih kapaciteta.
|