Napomena
VoIP telefonske centrale Ispis

OSNOVNE KARAKTERISTIKE NAIH VOIP CENTRALA

S ANALOGNIM ULAZIMA

  • 1 - 16 analognih ulaza (dolaznih telefonskih brojeva)
  • 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
  • mogu?nost povezivanja 2 ili vie centrala me?usobno (vie dolaznih linija, ili me?usobno povezivanje fizi?ki odvojenih poslovnica)
  • mogu?nost koritenja postoje?ih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
  • mogu?nost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
  • skra?eno biranje
  • neograni?en broj internih brojeva i priklju?aka (telefona, fax ure?aja)
  • automatsko preusmjerenje fax poziva na fax ure?aj, ili spremanje u PDF dokument
  • podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
  • alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u odre?eno vrijeme)
  • telefonski imenik (mogu?nost definiranja i pretrage telefonskog imenika) scustomer relationship management (CRM) softwareom
  • automatsko ili manualno proslje?ivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive odre?enim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ru?no)
  • detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - pra?enje koritenja telefona firme za osobne potrebe)
  • lista proputenih poziva (detaljna lista proputenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
  • mogu?nost definiranja liste ?ekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi ?ekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi ?ekanja, te da ih se to prije preusmjeri slobodnom operateru)

S DIGITALNIM ULAZIMA

  • 1 - 8 digitalnih ulaza (ISDN-a) - 3 - 24 dolazna telefonska broja
  • 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
  • mogu?nost povezivanja 2 ili vie centrala me?usobno (vie dolaznih linija, ili me?usobno povezivanje fizi?ki odvojenih poslovnica)
  • mogu?nost koritenja postoje?ih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
  • mogu?nost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
  • skra?eno biranje
  • neograni?en broj internih brojeva i priklju?aka (telefona, fax ure?aja)
  • automatsko preusmjerenje fax poziva na fax ure?aj, ili spremanje u PDF dokument
  • podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
  • alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u odre?eno vrijeme)
  • telefonski imenik (mogu?nost definiranja i pretrage telefonskog imenika) scustomer relationship management (CRM) softwareom
  • automatsko ili manualno proslje?ivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive odre?enim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ru?no)
  • detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - pra?enje koritenja telefona firme za osobne potrebe)
  • lista proputenih poziva (detaljna lista proputenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
  • mogu?nost definiranja liste ?ekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi ?ekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi ?ekanja, te da ih se to prije preusmjeri slobodnom operateru)

S KOMBINIRANIM ANALOGNIM I DIGITALNIM ULAZIMA

  • 1 - 16 analognih ulaza (dolaznih telefonskih brojeva)
  • 1 - 8 digitalnih ulaza (ISDN-a) - 3 - 24 dolazna telefonska broja
  • 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
  • mogu?nost povezivanja 2 ili vie centrala me?usobno (vie dolaznih linija, ili me?usobno povezivanje fizi?ki odvojenih poslovnica)
  • mogu?nost koritenja postoje?ih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
  • mogu?nost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
  • skra?eno biranje
  • neograni?en broj internih brojeva i priklju?aka (telefona, fax ure?aja)
  • automatsko preusmjerenje fax poziva na fax ure?aj, ili spremanje u PDF dokument
  • podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
  • alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u odre?eno vrijeme)
  • telefonski imenik (mogu?nost definiranja i pretrage telefonskog imenika) scustomer relationship management (CRM) softwareom
  • automatsko ili manualno proslje?ivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive odre?enim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ru?no)
  • detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - pra?enje koritenja telefona firme za osobne potrebe)
  • lista proputenih poziva (detaljna lista proputenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
  • mogu?nost definiranja liste ?ekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi ?ekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi ?ekanja, te da ih se to prije preusmjeri slobodnom operateru)
CENTRALE SA SUSTAVIMA ZA TARIFIRANJE I NAPLATU
Na bilo koju od gore navedenih centrala, mogu?e je dodatno postaviti sustav za tarifiranje i naplatu, ?ime se drasti?no pove?ava funkcionalnost centrala.Takve centrale namjenjene su hotelima, motelima, iznajmljiva?ima soba ili apartmana i osobama ili tvrtkama koje se bave turizmom i iznajmljivanjem smjetajnih kapaciteta.