OSNOVNE KARAKTERISTIKE NAŠIH VOIP CENTRALA
S ANALOGNIM ULAZIMA
- 1 - 16 analognih ulaza (dolaznih telefonskih brojeva)
- 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
- mogućnost povezivanja 2 ili više centrala međusobno (više dolaznih linija, ili međusobno povezivanje fizički odvojenih poslovnica)
- mogućnost korištenja postojećih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
- mogućnost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
- skraćeno biranje
- neograničen broj internih brojeva i priključaka (telefona, fax uređaja)
- automatsko preusmjerenje fax poziva na fax uređaj, ili spremanje u PDF dokument
- podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
- alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u određeno vrijeme)
- telefonski imenik (mogućnost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
- automatsko ili manualno prosljeđivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive određenim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ručno)
- detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - praćenje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
- lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
- mogućnost definiranja liste čekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi čekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi čekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)
S DIGITALNIM ULAZIMA
- 1 - 8 digitalnih ulaza (ISDN-a) - 3 - 24 dolazna telefonska broja
- 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
- mogućnost povezivanja 2 ili više centrala međusobno (više dolaznih linija, ili međusobno povezivanje fizički odvojenih poslovnica)
- mogućnost korištenja postojećih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
- mogućnost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
- skraćeno biranje
- neograničen broj internih brojeva i priključaka (telefona, fax uređaja)
- automatsko preusmjerenje fax poziva na fax uređaj, ili spremanje u PDF dokument
- podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
- alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u određeno vrijeme)
- telefonski imenik (mogućnost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
- automatsko ili manualno prosljeđivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive određenim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ručno)
- detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - praćenje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
- lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
- mogućnost definiranja liste čekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi čekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi čekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)
S KOMBINIRANIM ANALOGNIM I DIGITALNIM ULAZIMA
- 1 - 16 analognih ulaza (dolaznih telefonskih brojeva)
- 1 - 8 digitalnih ulaza (ISDN-a) - 3 - 24 dolazna telefonska broja
- 1 - 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
- mogućnost povezivanja 2 ili više centrala međusobno (više dolaznih linija, ili međusobno povezivanje fizički odvojenih poslovnica)
- mogućnost korištenja postojećih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
- mogućnost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
- skraćeno biranje
- neograničen broj internih brojeva i priključaka (telefona, fax uređaja)
- automatsko preusmjerenje fax poziva na fax uređaj, ili spremanje u PDF dokument
- podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
- alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u određeno vrijeme)
- telefonski imenik (mogućnost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
- automatsko ili manualno prosljeđivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive određenim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ručno)
- detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada - praćenje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
- lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
- mogućnost definiranja liste čekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi čekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi čekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)
CENTRALE SA SUSTAVIMA ZA TARIFIRANJE I NAPLATU
Na bilo koju od gore navedenih centrala, moguće je dodatno postaviti sustav za tarifiranje i naplatu, čime se drastično povečava funkcionalnost centrala. Takve centrale namjenjene su hotelima, motelima, iznajmljivačima soba ili apartmana i osobama ili tvrtkama koje se bave turizmom i iznajmljivanjem smještajnih kapaciteta.
|